Årsmøte med generalforsamling 2016

Publisert: 17.03.16
Det var 36 medlemmer av NFS som møtte opp denne tirsdags kvelden for å feire NFS-året 2015.

Vår styreleder, Kari Grønås, ledet oss galant gjennom alle generalforsamlings-sakene, og det kom ingen spørsmål til regnskapene. Styrets beretning vitner om stor aktivitet i Selskapet, og medlemsmassen øker jevnt og trutt.

Også i år ble det stemt elektronisk i forkant av generalforsamlingen, en form som er kommet for å bli. På denne måten når vi ut til alle medlemmene våre og de kan på en enkel og grei måte delta i avstemmingen.

Etter at Kari opphevet generalforsamlingen var det duket for god mat og drikke. I år ble det servert kald og varm tapas, og bløtekake til kaffen.

Anne Helen Ognøy fra LIS/HINAS spilte to vårlige stykker for oss på klaveret, før hennes kollega Asbjørn Mack fikk overta mikrofonen. Han holdt en interessant foredrag med tittelen "Forhandlinger om pris i Nye metoder". Dette var tydelig noe som interesserte de tilstedeværende, for det var mange spørsmål og kommentarer i etterkant.

Kvelden var ennå ung, glassene ble fylt opp og stemningen var god!

Se protokollen HER

Se alle bildene HER